The best Side of خرید قفس پرنده

Wiki Article

پایه قفس پرنده – پایه فلزی دوکاره قفس ۱۰۳۲ ، ۱۰۳۳ و … طوطی سانان - سفید

در حال حاضر یک قفس ایده آل باید از امکانات جانبی مانند جا دانه ای، جا آبی، لانه برای پرنده و یک عدد تاب برای پرنده برخوردار باشد.

وقتی می خواهید پرنده را از قفس بیرون بیاورید و یا در قفس بگذارید باید قفل را باز کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای عضویت در خبرنامه ما ایمیل خود را وارد کنید آدرس ایمیل خود را وارد کنید

توصیه می­کنیم که در قفس پرنده از نشیمنگاه سیمانی، تکه­ای از چوب درخت و نشیمنگاه طنابی استفاده کنید. مزیت هر یک از این نشیمنگاه ها عبارت است از:

امروزه در بازار قفس های مختلفی در شکل های گوناگون وجود دارد.

اگر قفس مکعبی دوست ندارید، نگران نباشید با خواندن این مقاله، روند کار را یاد می گیرید و شاید فقط ابزار بیشتری مورد نیاز شما باشد.

در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات دقیقی درباره توری مش قفس و نحوه خرید آن ارائه دهیم. چنانچه به این محصول نیاز دارید، یا به دنبال استعلام قیمت توری فلزی هستید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

فیس بوک توییتر لینکدین ‫تامبلر ‫پین‌ترست ‫رددیت واتس آپ

تمامی حقوق متعلق به صنایع فولاد توفیقی مرجع قیمت روز آهن آلات، توری فلزی و مفتول است.

نکته : چنانچه تمایل دارید اسباب بازی های چوبی طوطی خود یا چوب نشیمن آنها را بشورید فراموش نکنید حتما قبل قرار دادن داخل قفس از خشک شدن آنها مطمئن شوید زیرا وجود رطوبت داخل چوب و یا بروی سطح آن در طولانی مدت باعث ایجاد کپک خواهد شد

بعضی از افراد دوست دارند که خودشان یک قفس برای پرنده خود تهیه کنند، اگر شما نیز علاقمند به این کار هستید مراحل زیر را دنبال کنید.

برای تميز كردن قفس پرنده بهتر است بصورت روزانه و مرتب با یک اسپری آب و دستمال ، سطوح قفس را پاک کنید تا امکان دسترسی طوطی به نقاطی که ممکن است فضله ای بر روی آن پرتاب شده باشد از get more info بین برود.

Report this wiki page